tisdag 7 juni 2011

Jobb nummer tre

Den här gången stod jag och skar upp en kålrot när ett apotek ringde och erbjöd mig ett jobb jag inte sökt - inte illa, jag har inte sökt ett enda jobb men blivit erbjuden tre. Detta var som farmaciansvarig på ett apotek i Köping. Men jag kände faktiskt att det är dags att sluta med mitt jobbhoppande så jag sa "Tack men nej tack" till det här, nu får det bli Eskilstuna, jag tror faktiskt att jag har störst utvecklingsmöjligheter där.

Jag var och simmade imorse, och trots att jag simmade mina längder snabbare än jag brukar blev jag ändå omsimmad av pensionärerna. Pinsamt! Det måste bero på att de inte har en 220 grams bäbis att släpa runt på...

Nu skulle det vara skönt med lite kyla, lägenheten är inte gjord för sol, det är nog 35 grader varmt här inne. Minst. Bara åtta dagar kvar tills jag har en trädgård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar