måndag 13 juni 2011

Kunder

Nu är jag så *fult ord* trött på att få utskällningar på jobbet varenda dag - jag lovar, det är inte mitt fel att Alvedon 1 g inte går att få tag på. Det är inte jag personligen som har sett till att GSK har problem med produktionen! Vad trött jag blir! Dessutom är det en väldigt dum idé att börja argumentera med och bråka på en gravid kvinna som inte fått en paus på hela eftermiddagen på grund av de där kötiderna. Tänk på det surtant.... Och kom inte tillbaka.

Däremot hade jag också världens gulligaste kund - en liten farbror som jag kände att jag ville fråga om han inte kunde tänka sig att bli min nya morfar. Fler sådana kunder tack! Och en annan kund bjöd med mig till Nordkap i förra veckan, tyvärr var jag tvungen att tacka nej, jag har ju inga skidor... Det var bara därför jag tackade nej...

Nu ska jag sätta mig här i soffan och få ett nervöst sammanbrott inför ultraljudet imorgon - det är så mycket som kan gå fel och så många nödvändiga kroppsdelar som kan vara frånvarande. Jag kommer inte kunna sova och om jag somnar kommer jag bara drömma om bäbisar utan magsäckar och med missbildade njurar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar