onsdag 6 april 2011

Tur att jag i alla fall SER pigg ut

Idag har jag och pluttesnuttälsklingen varit på husvisning igen, den här gången blev det ett bostadsrättsradhus med fyra rum, altan och precis lagom stor trädgård för åtta marsvin och några planteringar. Det var ändå helt okej för det priset de begärde. Nackdelen var väl att all inredning var original från 1980-talet, men ska man vara lite positiv så kan man ju se det som en fördel också eftersom man då får göra om allt precis på det sätt man själv vill ha det. Ja, ja, vi får se vad som händer, men vi tar väl och lägger ett bud i alla fall!

Jocke hade en intressant kommentar när vi åkte hem från visningen - "Du ser så pigg och fräsch ut när vi inte är hemma". Hahaha! Ja, här hemma sitter jag för tillfället mest i soffan i min stora svarta varma tröja och lider och tänker på hur svårt jag har det och hur länge jag ska behöva utstå denna plåga.... Fast det är ju liksom ingen idé att sitta på jobbet och se svår ut eller att gå på husvisning och se ut som att man helst vill gå och lägga sig i en garderob och sova lite. Eller? Kanske skulle ta och börja gnälla lite mer på jobbet, jag har ju faktiskt redan skrivit på anställningskontraktet!

Lite blåbärsglass kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar