söndag 3 april 2011

Ingen kruka på min vind

Jag har så mycket jag vill skriva om, men det kan jag inte göra.... Än. Måste se till så att allt går enligt planerna först. Men sedan kommer alla bli trötta på mitt konstanta babbel och onödiga analyser!

Dagens mål var att väga marsvinen och plantera om två blommor. Marsvinen är vägda. Blommorna är inte omplanterade. Jag släpade mig upp på vinden för att leta reda på större krukor - men i vilken ouppackad flyttkartong finns krukor? Slängde jag alla när vi flyttade från Gräfsnäs möjligtvis? Ringde till mamma för att fråga om hon hade någon lämplig kruka jag kunde låna, men hon vägrade svara i telefonen så nu sitter jag här med en kruka för lite och ingen energi. Ska nog ta och äta lite lunch så blir jag som ny igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar