lördag 16 april 2011

Jocke är bra på många sätt...

Idag är det helg och solen skiner och Jocke är hemma så nu är jag glad igen! Idag har vi hunnit med att äta en god frukost, ta en tur på marknaden på byn, äta mjukglass i solen, handla, cykla låååångt, plantera blommor på balkongen, kolla grejs på internet och laga den godaste lasagnen någonsin. Vad lätt allting blir när man inte är ensam om allt!

Det är inte bara jag som uppskattar Jocke.... Titta här vad han fick av en av sina simskoleelever:

Han är världens bästa simlärare också! Vad gulligt av ett så litet barn att köpa en present till sin simlärare bara sådär - så snälla barn ska jag också se till att få!

Men Jocke är bra på fler sätt, det här kom han hem med igår:

1,7 kilo dumle! Han och pappa hade varit uppe på marknaden och tagit lotter och köpt fika medan jag var på jobbet och slet livet ur mig med gnälliga kunder (nej, de var faktiskt ganska snälla och glada igår, det var ju ändå fredag!)... Typiskt att allt som smakar socker gör mig illamående... Men det är ju roligt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar