fredag 1 april 2011

Sluta tjata....

Efter en uppmaning på Facebook får jag väl ta och skriva lite om mitt händelselösa jobbfyllda liv då. Nöjd nu Linnéa? Just ja, om du läser det här så har en sak till dig här, kom och hämta den någon dag!

Den senaste veckan har jag varit sjuk och dålig, men inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobbet, och inte är det smittsamt heller, så det är bara att släpa sig iväg och hoppas på att man får sitta ner mycket under dagen. Men så brukar det inte bli - är man ny får man alltid den sämsta kanalen där man måste stå upp och ta emot kunder. Jobbigt. Så jag brukar försöka hamna vid beställningsbänken istället och sitta där och skicka iväg beställningar och filosofera om mitt tillstånd. Self-inflicted skulle man kunna säga. Jag får skylla mig själv. Förhoppningsvis mår jag bättre så snart som möjligt! Idag är jag ledig så jag ska väl ta och vila upp mig lite.

I helgen var vi på två husvisningar i Eskilstuna, det ena huset hade en livsfarlig trädgård och den andra hade en jättefin trädgård (tre ankor fick man också med på köpet!) men det var alldeles för litet inomhus. Men på onsdag gör vi ett nytt försök, med ett radhus den här gången. Lunchdags! Fredagspannkaka på menyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar