tisdag 17 januari 2012

Vem orkar vara glad klockan 06.00?

Jag fattar inte hur Vilhelm kan vara så pigg och glad och prata och skratta (nästan med riktiga skrattljud, snart kommer det!) klockan sex på morgonen... Varför kan inte jag vara det?

Här sitter Vilhelm och hänger:


En intressant egenhet han har börjat med är att slicka på allt - när man bär honom slickan han på tröjan, när jag tränar nacken slickar han på underlaget, får han tag på sin haklapp slickar han på den och när han ligger i sängen slickar han på kudden. Men när han började tugga i sig nackkudden (gjord av ihoprullade tvättlappar i en tygtub) tyckte jag det fick vara nog och gav honom nappen istället...

Idag sålde jag en förpackning Talidomid och trots att jag inte är i närheten av att vara gravid vågade jag knappt ta i förpackningen. Otäckt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar