torsdag 5 januari 2012

100 kort

Nu har jag skickat in 100 digitala bilder för framkallning, det blev Vilhelms första tre veckor. 100 bilder på 3 veckor, hur många album kommer vi fylla med Vilhelmbilder innan han tar studenten?

Vad liten han var i början, man fattar det inte! Och usch, vad jobbigt det är att titta på alla bilder med kuvöser och slangar och elektroder.

Men nu blir det lite vanlga bilder på en helt vanlig frisk bäbis utan en endaste elektrod:



Skratta lite kanske?


....och sova lite:


Idag var han en riktig cooling i sin AC/DC-tröja:

Det tyckte pappa om - när jag kom hem efter frisörbesöket visade det sig att de hade lyssnat på Rock-klassiker på radion hela förmiddagen. Då måste man ju ha en AC/DC-tröja - tack faster Anniz!


Just ja, frisörbesök var det. Nu är jag inte ett dugg blond och långhårig längre. Jag tänkte göra som vanligt - klippa topparna och göra några blonda slingor men frisören hade andra förslag (I love när frisörer har egna förslag och accepterar vad de än säger!). Det blev rött och kort istället....


Vilhelm har också fin frisyr tycker jag!

Imorgon fyller Vilhelm 4 månader, då blir det cupcakesfika för hela familjen!


Jag gjorde muffins, Jocke dekorerade.

Sömnen går fortsatt bra - igår natt sov han mellan 00.00 och 08.00, då gick vi upp så vi väckte honom också annars hade han nog sovit längre. Vilket barn vi har fått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar