söndag 29 maj 2011

Loka Brunn

Och här sitter jag och luktar Las Vegas - jag hittade en sån där hotelförpackning body lotion från hotellet, den luktar ungefär violpolkagris. Inte så syndigt.

Det blev rikitgt roligt på pensioneringsfesten igår - först "förfest" med vin (alkoholfritt till mig...) och tillbehör på apoteket sedan åkte vi vidare till Loka Brunn för vinprovning (en flaska Loka till mig... Tortyr att sitta i ett rum fullt med vin och inte få smaka en droppe!) och trerätters middag. Synd bara att jag har blivit så överkänslig mot vissa smaker, den enda jag tyckte var gott var egentligen efterrätten. Jag som alltid kunnat äta vad som helst!

Det här är faktiskt de bästa jobbarkompisarna jag någonsin haft - synd bara att jobbet i sig inte är så utvecklande, annars skulle jag aldrig ha lämnat dem!

Idag ska vi börja packa flyttlådor, vi flyttar ju faktiskt om 2 veckor... Snart. Men först har Jocke åkt iväg för att köpa glassbåtar, när han kommer hem måste vi ju provsmaka en, sedan måste ju burarna städas. Och så ska vi till mamma klockan 16. Men det är klart vi hinner packa flyttlådor också! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar