lördag 21 maj 2011

Maaat!

Nej, nu måste jag vara döende i förkylning! Den blir ju aldrig bättre... Orkade inte ens åka och handla, tur att jag har en icke-gravid man som gärna åker och handlar själv (eller nja... han ringde upp sin mamma och frågade om inte hon också skulle åka och handla samtidigt, så det var nog inte så roligt att åka själv.) Men jag har googlat lite och det är tydligen ganska vanligt att bli sjukare än normalt när man är gravid. Suck, hur ska jag ha tid med det?

Dessutom har jag gått ner två kilo igen, fastän jag har slutat med "minimaten" och istället äter riktigt grädde i maten och extra smör och ost på mackan. Var är det här godissuget som ska komma när man är gravid? Det skulle behövas nu!

På tal om mat så ska jag faktiskt ta och äta lunch nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar