torsdag 19 maj 2011

Jag tog min sjuka kropp och åkte till Eskilstuna

Den där förkylningen blev inte bättre... Efter att ha klarat av egenvårdstestet åkte jag hem och dog i soffan och inte känner jag mig mer levande idag heller. Men, men, jag hade bokat in ett möte med nya chefen i Eskilstuna på eftermiddagen så det var bara att trycka i sig några Alvedon (måste köpa nya! Jag är sjuk så sällan så att jag inte ens märker när de börjar ta slut!) lite c-vitamin och hoppas på det bästa. Men det gick bra och alla mina framtida jobbarkompisar var trevliga, och så hade de ett väldigt intressant sortiment med både godis, chips och glass. Där ska jag nog kunna trivas!

På väg hem åkte jag förbi nya huset, det såg bra ut - syrénhäcken blommade som den skulle och träden var gröna. Nu längtar jag efter att få flytta ut i skogen! Bara tre veckor kvar.

För att fördriva dagen (jag är uttråkad!) tillbringade jag hela förmiddagen med att titta på och jämföra priser på kök, golv, kakel och lite annat som jag inte har berättat om än. Men nu vill jag berätta - imorgon får bli "The Big Announcement Day"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar