fredag 18 februari 2011

Why sekretess!!??

Igår hände en grej på apoteket som jag skulle vilja skriva om men som jag nog lämpligen inte ska göra eftersom jag skrev på sekretessavtalet imorse. Men intressant var det och jag måste nog ändå berätta för klasskompisarna när vi träffas i mars! I studiesyfte kan vi säga...

Tiden fortsätter försvinna från mig, hade inte kollat mailen på hela veckan, hade 42 olästa mail. Stressigt. Men det blir i alla fall mindre och mindre kvar att läsa i författningshäftet, längtar tills tentan är över så att jag kan börja med egenvården, det blir nog lite roligare (i vilket fall så är ju i alla fall boken roligare är de tråkiga stenciler vi fick till författningarna....).

Så mycket mer har jag inte hunnit med den här veckan. Tränat och yogat och simmat så klart, men inte mycket mer.... Ska skaffa mig ett liv igen efter tentan. Förhoppningsvis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar