måndag 21 februari 2011

Bloggtorka?

...frågade Linnéa häromdagen. Men egentligen är det ju inte så trots ett mindre frekvent bloggande, det handlar nog mer om mitt för tillfället totalt innehållslösa liv... Jobba, träna, läsa författningar, mer händer inte för tillfället.

Lite jobbprat får det väl bli då! Idag kom det en till praktikant som ska vara hos oss tills på fredag.

Träning då. Jag börjar tappa träningslusten känns det som, typiskt när jag har 10 månader kvar på kortet... Men jag ska tvinga mig till träning tre gånger i veckan så kanske lusten kommer tillbaka. Allt kommer nog bli roligare efter tentan har jag en känsla av.

Pluggande. Författningshäftet är utläst. Men jag undrar om jag tar det på alldeles för stor allvar - den nya praktikanten sa att hon knappt hade pluggat något alls men ändå klarat tentan för att den var så lätt. Att jag alltid ska ta allt på så stort allvar... Vad skönt det kommer bli när den är avklarad och lagd bakom mig! En vecka och en dag kvar.

Nu ska jag betala räkningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar