måndag 29 augusti 2011

Dåligt samvete med stor bokstav

Nu börjar jag tröttna på det här med att vara gravid - hjärnan fungerar ju inte ett dugg! Igår till exempel så glömde jag att stänga taket på marsvinsburen så de stackarna hade fått både störtregn och åska över sig, det regnade så mycket att jag vaknade av det och jag är inte så lättväckt.... Dåligt samvete är bara förnamnet. Stackars Dolly var helt förtvivlad över sitt  fluffiga hår, hon blir som ett lockigt får när luftfuktigheten stiger...

Idag var jag i Hallstahammar och jobbade, jag måste säga att kunderna där är väldigt samarbetsvilliga, inget gnäll alls, och det kändes väldigt bra. Jag var lite nervös för hur jag skulle hitta dit (jag har faktiskt aldrig varit i Hallstahammar, bara i växthuset utanför stan) men jag tänkte att om jag lyckas ta mig till Los Angeles alldeles själv borde jag väl kunna ta mig till Hallstahammar med hjälp av en Enirokarta. Det gick bra, Hallstahammar är föga förvånande mycket mindre än LA.

Nu blir det lite Svenska Hollywoodfruar och sedan sova direkt, imorgon ska jag vara hos barnmoskan klockan 8,00. Prick. Fast förra gången var det faktiskt hon som var sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar