onsdag 24 augusti 2011

Sämsta mousset någonsin

Det har visat sig att jag har köpt välrdens mest värdelösa mousse. Hur jag än fönar och fluffar och blåser håret upp och ner så ligger det ändå slickat mot huvudet och öronen sticker ut mellan hårstråna. Det värsta jag vet! Nu börjar det verkligen bli hög tid för en ny USA-resa - jag behöver mitt amerikanska mousse så att jag inte behöver se ut som en blöt katt längre!

Dessutom vill jag ha en ny väska, både handväska och weekendväska behövs. Lite skor kanske? Och massor med barnkläder från Macy´s. Det amerikanska sminket är inte slut än, men lite nytt skulle inte skada...

Hur gammal ska en bäbis vara för att uppskatta en 14 timmars flygning egentligen? Eller finns det någon som kan volontära som barnvakt i några veckor?

Annars är allt bra, förutom håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar