lördag 27 augusti 2011

Små kläder till en liten människa

Igår skedde ett under - jag fick sluta 2 timmar tidigare (men jag får börja två timmar tidigare på måndag istället...) så jag fick helt plötsligt en ledig eftermiddag och hann ta mig en titt i barnklädesaffären mitt emot jobbet. Det fanns massor med söta rosa små klänningar och spetsstrumpor men de vågade jag inte köpa... Det här (relativt könsneutralt) blev det i alla fall:

 Det roliga är att Linnéa har en nästan likadan blå mysdress!

Och så blev det en alldeles för stor pyjamas, men förhoppningsvis växer han väl i den så småningom:

Och en body i strolek 50 - den kan han ha på BB:

Varken Jocke eller jag kan förstå att vi om tre månader har en människa här hemma som är liten nog att passa i de här kläderna. Hur ska det här gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar