söndag 6 mars 2011

Skitinternet

Inget internet i lägenheten på flera dagar så nu har jag kidnappat mammas dator och låst in mig på deras kontor för att göra massor med receptgranskningsövningar. Det kommer kännas väldigt bra när tentan är skriven (förhoppningsvis. Om det inte gick väldigt dåligt.)

Veckan i korthet:

1. Läst receptföreskrifter och författningar utan ände

2. Sprungit på löpbandet utan att vara handikappad dagen efter, vad har hänt med mina knän?

3. Löneförhandlat. Jag hade egentligen hoppats på 500 mer än jag fick men jag är nöjd ändå, det är i vilket fall som helst en tiodubbling i inkomst mot vad jag har nu...

4. Varit i kungliga hufvudstaden på dop av ett väldigt snällt och gulligt kusinbarn

5. Ställt mig i bostadskö på ett radhus

Imorgon åker jag till Göteborg för en universitetsvecka. Precis som förra gången kommer det roligaste av allt bli att träffa alla klasskompisar igen och se hur de har haft det på sin apotek!

Nu har jag inte tid att blogga mer. Fler recept väntar på att bli granskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar